28de

Vet inte vad det är med mig men jag är rastlös som aldrig förr.
Det bara kryper och sprattlar i kroppen.
För dålig diciplin på tjejen fäör att hon ska bege sig ut och springa för att sluta vara så förbaskat energisk. Dumt att hon inte gör det tycker jag. Behöver någon som säger åt mig att göra saker för annars blir de inte gjorda.

Har gjorrt massa andra bra saker i dag men detta var tydligen inte tillräckligt:

Köpt en långklänning, inte så snygg men en långklänning bara för att.
Solat
Badat
Klippt håret hos Lillfot Malin
Kört 7 mil med bil. (gasat som aldrig förr)
Målat naglarna 

Och imorgon är dert att gå upp klockan sex för att jag måste jobba klockan sju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0